Twee oude vrouwtjes, An De Donder, Sien Eggers, LOD.

tweeoudevrouwtjes

Als ik doodga,

dan wil ik een klein zangkoor aan ’t voeteneind van m’n bed

en ik wil als laatste gerecht chipolata-pudding.

En als het kan, wil ik ook een zoemende hommel achter de vitrages.

Dat zal wel moeilijk zijn… maar ik wil het wel…

Ge ziet maar hé.

Twee oude vrouwtjes is een ontroerend mooie voorstelling van muziektheater LOD. An De Donder en Sien Eggers schuifelen als twee hoogbejaarde dametjes door de voorstelling en brengen de tekst van Toon Tellegen. Achter de zangers van LOD schrijdt de tijd langzaam maar zeker vooruit, als metronomen met echo’s van vergane phrases in de duisternis. Twee oude vrouwtjes, nog tot 5 april in Het Paleis.

Dit bericht werd geplaatst in Theater en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

Een reactie op Twee oude vrouwtjes, An De Donder, Sien Eggers, LOD.

  1. brenda zegt:

    Twee oude vrouwtjes is een onbeschrijfelijk mooi theaterstuk, door 2 iconen vertolkt, het mannenkoor zorgt voor de knipoogjes…

    Bedankt!

Geef een reactie

