Religious, Pedigree, Young Directors Awards 2008

    

In de maand mei was ik in Cannes op het reclamefestival. Veel interessante dingens gezien. Mij ook door productiecollega’s laten overhalen om de Young Directors Awards te gaan bekijken, de afstudeerprojecten van jonge reclame regisseurs. Het niveau was hier doorgaans beter dan op het officiële festival zelf (maar dat mag ik niet hardop zeggen). Heb deze film al enkele keren doorverteld aan collega’s, omdat ik hem zo leuk vond. En bovendien ‘PAL’ op de strategie van Pedigree (Dogs Rule). ’t Verhaal gaat over een noordhollandse familie wiens hond katholiek blijkt te zijn… Ziehier. (Director: Willem Gerritsen, Production company: COMRAD, Client: Pedigree).

Advertenties
Dit bericht werd geplaatst in Reclame en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s